Reklama

Istnieje wiele form reklamy w internecie. Do najbardziej znanych należą: umieszczanie banerów reklamowych, wykupienie linków sponsorowanych oraz pozycjonowanie. Każda z tych form reklamy posiada swoje wady i zalety.

Zaletą banerów jest to, że dodatkowo przedstawiają pewną grafikę, dzięki temu możemy np. popularyzować logo naszej firmy. Wadą tej formy reklamy jest to, że często nie mamy gwarancji na skuteczność takiej akcji promocyjnej.

Wykupienie linków sponsorowanych polega na rozliczaniu się z reklamodawcą na podstawie ilości kliknięć na naszą reklamę. Zaletą tej linków sponsorowanych jest wysoka przewidywalność efektów reklamy. Sami decydujemy ile internautów ma odwiedzić nasz serwis, oraz jaką kwotę pieniędzy przeznaczamy na reklamę.

ReklamaPozycjonowanie polega na użycu takich technik, aby nasz serwis zajmował jak najwyższe pozycje w wyszukiwarkach internetowych. Z naszego doświadczenia wynika, że w długoterminowym działaniu jest to najtańsza i najskuteczniejsza forma reklamy. Jedyną wadą tej formy reklamy w internecie jest czas, jaki musi minąć, zanim internauci zaczną masowo odwiedzać nasz serwis.

Zanim pozycjonowanie przyniesie pożądane efekty, dobrym rozwiązaniem jest połączenie wyżej wymienionych metod. Mianowicie równoczesne pozycjonowanie serwisu internetowego oraz wykupienie linków sponsorowanych w programie Google AdWords lub wykupienie banerów reklamowych.

 
 
© Pozycjonowanie-Gdansk.pl - pozycjonowanie-gdansk.pl